sâmbătă, 11 iunie 2011

Copilarie


              Azi zambesc, sunt fericita, pentru ca realizez cat de copil sunt.Eu nu sunt ca ei, nu ma hranesc cu rautate si minciuna:)Eu visez ca am sa am acelas suflet si aceleasi ganduri mereu, ca nu ma voi maturiza niciodata, ca vantul va trece la fel de prietenos printre buclele mele si imi va aduce noi vise in inima.
              Inca simt mereu fiorul, de fiecare data altfel, mai puternic atunci cand ascult "Ochii tai " , piesa Anei Maria , pe care o cantam  de zeci de ori pe zi la 5 ani , si o stiam pe de rost. De fapt inca o stiu.Si imi aduce aminte de cum eram atunci ...naiva si murdara de ciocolata la gura:))
               Zambesc si  rad cu aceeasi pofta cu care o faceam uitandu-ma la Tom si Jerry si la Bugs Bunny si dansez mereu cand simt o fericire imensa...
               Si voi fi mereu la fel!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

floricici