marți, 11 octombrie 2011

Hai!!

         Hai sa pierdem timpul inutil, hai sa zambim prosteste, hai sa visaam cai verzi pe pereti, hai sa gustam infinitatea , hai sa numaram frunzele aurii....
         Astazi, este o zi atat de trista, de rece, de goala..Astazi nimeni nu mi-a zambit,astazi nu am zambit, de fapt, azi am uitat ca eu ma hranesc cu visele..Vino, te roog....si salveaza-ma!!!Du-ma in locul acela, in care  stateam privindu-ne in ochi ca doi copii naivi ce nu au curaj sa isi impartaseasca sentimentele, seara, sorbind frumusetea stelelor si zambindu-ne.Te rog!Doar in TINE  imi gasesc scaparea din lumea aceasta rea si greu de inteles.Explica-mi tu cum stau lucrurile, si fa-ma sa inteleg...Canta-mi din suflet, fa-ma sa uit ca existam si altundeva decat in sufletele noastre.Acum,am nevoie de tine mai mult decat de orice,deci, te  rog, vino si elibereaza-ma din rautatea oamenilor ce nu ma inteleg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

floricici